27.12.12

Juleaften

Vi var ikke så heldige med vores billede foran juletræet i år :p

Juletræ!! 

Der findes intet bedre end julemad!!

Der fokuseres på det forkerte, men det er min far der pakker gaver op

Min lillebror, Sebastian

Min bror og jeg

Lige et mere

Min mor og min brors fingre ;)
Så er den jul overstået!! Synes virkelig de sidste par dage er gået hurtigt, og nu er der et helt år til jul igen :o ... Jeg havde en meget stille og rolig juleaften. Jeg startet med at være på arbejde fra 10-16.30, så kom jeg lige hjem for at skifte også op til min mormor og morfar hvor min mors familie var og ventet på os så vi kunne spise. Og er julemad ikke bare det bedste?!!! Jeg kunne seriøst spise det hver eneste dag, hvilket jeg nok ikke har så godt af :p hehe ... Jeg fik en masse gode gaver, og dem skal jeg nok lave et indlæg om lige bagefter det her ;) .. Da klokken blev 1.30 hentet jeg min skønne kæreste inde på banegården <3

1 juledag, sov jeg længe sammen med kæresten :) vi skulle ned til min onkel og holde julefrokost kl 13. Endnu et æde-gilde!! Jeg har det dog med at spise alt for meget af de første retter, så kan overhovedet ikke nå at smage det hele :p Men vi tog forholdsvis tidligt hjem min kæreste og jeg ..

2 juledag skulle vi så op til min mormor og morfar igen ;) og endnu en gang have masser af mad!! Men det vigtigste var selvfølgelig pakkelegen, det er bare så skide skægt :D ... Vandt et par gaver med en masse lort i :p haha

Det er hvad jeg har brugt min jul på, jeg håber at alle I andre har haft en ligeså god jul som mig <3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar