23.12.12

Snestorm





Jeg elsker sne!! Men synes godt nok der er kommet lidt for meget i dag, især eftersom jeg skal på arbejde imorgen og har 30 km derud og skal køre i bil :/ Tror jeg bliver nødt til at køre i rigtig god tid ... :)
Imorgen skal jeg arbejde fra 10-16.30, også direkte op til min mormor og morfar og holde jul (skal selvfølgelig lige have noget ordentligt tøj på inden) :)

Jeg glæder mig så meget til imorgen. Starter dagen ud med ar spise god morgenmad sammen med min familie. Efter det skal jeg så på arbejde, ikke så super fedt men det går. Også op til min mormor og morfar og have den lækreste julemad!! Bliver så godt, jeg elsker virkelig julemad, der er intet bedre!! :) Og omkring kl 1.30 skal jeg hente min skønne kæreste inde på banegården, det bliver så godt!! <3

Får nok ikke tid til at smide et indlæg ind imorgen eller de kommende dage. Så jeg håber at I alle sammen får en rigtig god jul med masser af gaver!! :) <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar